Ugroženim klijentima odgađamo plaćanja obaveza
Aplicirajte online
Ako želite više informacija ili želite zakazati sastanak, molimo unesite Vaše kontakt podatke i mi ćemo kontaktirati Vas
Odaberi usluge unutar paketa po vlastitoj želji
Otvaranje računa mobiitelom
Multivalutni račun
Račun koji otvara mnoštvo mogućnosti
Unutrašnji i vanjski platni promet
Internacionalne platne kartice vezane za Vaš tekući račun
Veliki izbor revolving, charge i instalment kartica
Odmah dostupne i praktične
Ostvarite popuste plaćajući karticama
MasterCard® SecureCode™ i Verified By Visa
Brz i jednostavan pristup gotovini
Izgubli ste karticu?
Spriječite zloupotrebu
Brzo i jednostavno do gotovine
Proljetna kampanja gotovinskih kredita
Pogodnosti kredita sa hipotekom
Posebna kreditna ponuda za kupovinu stanova kod stambenih investitora
Uživajte u kupovini bez kamate i naknade
Dvostruka korist za vas
Ušteđevina uvijek dostupna
Sigurno ulaganje u budućnost
Osjetite slobodu štednje
Štedi marke kod Sberbanke!
Štedi marke kod Sberbanke!
Obavljate transakcije iz udobnosti svog doma
Bankarstvo od kuće bez dodatnog šetanja
Budite uvijek u toku!
Mjesečni pregled transakcija po bankovnom računu
Sigurnost internet i kartičnog plaćanja
Za bebrižniju i sigurniju budućnost
Sberbank Vas nagrađuje sa i do 1500 bodova
Transfer novca za samo nekoliko minuta na neku od lokacija u preko 200 zemalja
Mreža mjenjačnica u BiH
Mirno spavajte, vaše dragocjenosti su na sigurnom
Aplicirajte online
Dragi klijenti,
Sberbank BH pruža podršku svojim klijentima čija kreditna sposobnost je ugrožena ili smanjena usljed negativnih efekata širenja bolesti COVID-19. Vrijeme pred nama nosi neizvjesnost. Želimo ga podijeliti sa vama.
Sveobuhvatni paket mjera se odnosi kako na fizička tako i na pravna lica.
Kod fizičkih lica mjere će se odobravati ukoliko se ocijeni da su nastupile značajne promjene u kreditnoj sposobnosti uzrokovane slijedećim situacijama:
Zahtjev za odobrenje privremenih mjera za ublažavanje servisiranja obaveza prema banci za fizička lica je dostupan putem:
Banka može pokrenuti mjere samoinicijativno u okviru redovnog procesa praćenja potraživanja u kašnjenju ukoliko se radi o klijentu koji je pogođen negativnim efektima vanrednih okolnosti. Mjerama neće biti obuhvaćeni klijenti koji su imali finansijske probleme i prije izbijanja pandemije.
Kada su u pitanju zahtjevi pravnih lica, Banka će sa posebnom pažnjom pristupiti svakom pojedinačnom slučaju, a mjere podrške će se odnositi na:
Za podnošenje zahtjeva klijenti se mogu obratiti nadležnom bankaru zaduženom za vođenje poslovnog odnosa sa klijentom. Prethodno navedene mjere odnose se na sve poslovne subjekte koji su na bilo koji način pogođeni pandemijom COVID-19 odnosno ukoliko je:
Mjerama neće biti obuhvaćeni klijenti koji su imali finansijske probleme prije izbijanja pandemije.
S ciljem da Vam dodatno olakšamo podnošenje zahtjeva za mjere, pored naše web stranice zahtjeve za mjere možete podnijeti i putem Viber kanala Banke.
Nakon pristupanja Viber kanalu Sberbank BH - Meni za pokretanje zahtjeva se prikazuje na početnom ekranu prilikom svakog ulaska na Viber kanal Sberbank BH:
Kliknite na naslov, da bi se odgovor prikazao
Prema odlukama regulatora pravo na posebne mjere mogu ostvariti klijenti koji su direktno ili indirektno pogođeni vanrednim okolnostima izazvanim virusnim oboljenjem „COVID-19“. To znači da je njihova kreditna sposobnost pogoršana, odnosno izvori za otplatu su značajno smanjeni, čime je onemogućeno ili će biti onemogućeno izmirivanje obaveza prema Banci.
Od 01.01.2022. godine klijenti imaju pravo nastaviti aplicirati za mjere u maksimalnom trajanju najduže do 31.03.2022. godine. Pravo da apliciraju imaju svi klijent Banke bez obzira da li im je ranije odobrena neka od privremenih mjera predviđenih za ublažavanje negativnih posljedica pandemije COVID-19.
Zahtjev je moguće podnijeti putem:
Trebate pomoć?
Računi
Kartice
Krediti
Štednja
Ostale usluge
Sberbank BH d.d. Sarajevo, Fra Anđela Zvizdovića 1, 71000 Sarajevo
Razvoj: Omnitask