Ugroženim klijentima odgađamo plaćanja obaveza

Aplicirajte online

Obavještenje klijentima o mjerama za ublažavanje posljedica COVID-19

Online zahtjev za mjere možete podnijeti klikom ovdje.

Dragi klijenti,

Sberbank BH pruža podršku svojim klijentima čija kreditna sposobnost je ugrožena ili smanjena usljed negativnih efekata širenja bolesti COVID-19. Vrijeme pred nama nosi neizvjesnost. Želimo ga podijeliti sa vama.

Sveobuhvatni paket mjera se odnosi kako na fizička tako i na pravna lica.

Kod fizičkih lica mjere će se odobravati ukoliko se ocijeni da su nastupile značajne promjene u kreditnoj sposobnosti uzrokovane slijedećim situacijama:

  • Otkazan ugovor o radu
  • Neplaćeno odsustvo
  • Smanjeni redovni mjesečni prihodi pojedinca ili domaćinstva
  • Bez redovnih mjesečnih prihoda

Zahtjev za odobrenje privremenih mjera za ublažavanje servisiranja obaveza prema banci za fizička lica je dostupan putem:

  • web stranica banke
  • Viber chata,
  • Kontakt centra pozivom na besplatni broj 0800 200 70

Banka može pokrenuti mjere samoinicijativno u okviru redovnog procesa praćenja potraživanja u kašnjenju ukoliko se radi o klijentu koji je pogođen negativnim efektima vanrednih okolnosti. Mjerama neće biti obuhvaćeni klijenti koji su imali finansijske probleme i prije izbijanja pandemije.

Kada su u pitanju zahtjevi pravnih lica, Banka će sa posebnom pažnjom pristupiti svakom pojedinačnom slučaju, a mjere podrške će se odnositi na:

  • Uvođenje grace perioda
  • Produženja roka otplate
  • Dodatna sredstva za finansiranje tekuće likvidnosti

Za podnošenje zahtjeva klijenti se mogu obratiti nadležnom bankaru zaduženom za vođenje poslovnog odnosa sa klijentom. Prethodno navedene mjere odnose se na sve poslovne subjekte koji su na bilo koji način pogođeni pandemijom COVID-19 odnosno ukoliko je:

  • smanjena ili ugrožena kreditna sposobnost
  • smanjen ili ugrožen redovni izvor otplate
  • onemogućeno redovno poslovanje

Mjerama neće biti obuhvaćeni klijenti koji su imali finansijske probleme prije izbijanja pandemije.

Online zahtjev za mjere možete podnijeti klikom ovdje.

Aplicirajte za mjere putem Vibera

 S ciljem da Vam dodatno olakšamo podnošenje zahtjeva za mjere, pored naše web stranice zahtjeve za mjere možete podnijeti i putem Viber kanala Banke.

Kako nas pronaći na Viberu?

  • Pronalaskom Sberbank BH Viber kanala pomoću pretrage u sekciji „Discover“ unutar aplikacije Viber.
  • Dijeljenjem kanala putem Vibera od strane nekog ko je već pratilac istog.

Nakon pristupanja Viber kanalu Sberbank BH - Meni za pokretanje zahtjeva se prikazuje na početnom ekranu prilikom svakog ulaska na Viber kanal Sberbank BH:

  • Klikom na dugme APLICIRAJ se pokreće komunikacijski tok koji Vas navodi na formu kroz niz upita.
  • Cijeli proces je vrlo jednostavan i neophodno je svega nekoliko minuta za kompletiranje cijelog zahtjeva.
  • Po završetku ispunjavanja zahtjeva bićete obaviješteni putem mail-a da je Vaš zahtjev zaprimljen, a nakon ćega će Vas kontaktirati i osoblje poslovnice koju ste odabrali. 

Često postavljena pitanja

Kliknite na naslov, da bi se odgovor prikazao

Ko ima pravo na mjere?

Prema odlukama regulatora pravo na posebne mjere mogu ostvariti klijenti koji su direktno ili indirektno pogođeni vanrednim okolnostima izazvanim virusnim oboljenjem „COVID-19“. To znači da je njihova kreditna sposobnost pogoršana, odnosno izvori za otplatu su značajno smanjeni, čime je onemogućeno ili će biti onemogućeno izmirivanje obaveza prema Banci.

Koliko traju mjere?

Od 01.01.2022. godine klijenti imaju pravo nastaviti aplicirati za mjere u maksimalnom trajanju najduže do 31.03.2022. godine. Pravo da apliciraju imaju svi klijent Banke bez obzira da li im je ranije odobrena neka od privremenih mjera predviđenih za ublažavanje negativnih posljedica pandemije COVID-19. 

Kako podnijeti zahtjev za mjere?

Zahtjev je moguće podnijeti putem:

  • web stranica banke,
  • viber chata,
  • putem Kontakt centra pozivom na besplatni broj 0800 200 70 (za građane u BiH) odnosno putem broj 033 294 700 (za građane koji su trenutno van BiH),
  • ili podnošenjem zahtjeva nadležnom bankaru/voditelju poslovnog odnosa

Mogli bi Vas interesovati i sljedeći proizvodi

 Tekući račun

Tekući račun

Račun koji otvara mnoštvo mogućnosti

Više
 MoneyGram

MoneyGram

Jednostavan prijenos novca

Više