Ugroženim klijentima odgađamo plaćanja obaveza
Aplicirajte online
Aplicirajte online
Dragi klijenti,
Sberbank BH je pripremila paket mjera podrške svojim klijentima čija kreditna sposobnost je ugrožena ili smanjena usljed negativnih efekata širenja bolesti COVID-19. Vrijeme pred nama nosi neizvjesnost. Želimo ga podijeliti sa vama.
Sveobuhvatni paket mjera se odnosi kako na fizička tako i na pravna lica.
Kod fizičkih lica mjere će se odobravati ukoliko se ocijeni da su nastupile značajne promjene u kreditnoj sposobnosti uzrokovane slijedećim situacijama:
Zahtjev za odobrenje privremenih mjera za ublažavanje servisiranja obaveza prema banci za fizička lica je dostupan putem:
Banka može pokrenuti mjere samoinicijativno u okviru redovnog procesa praćenja potraživanja u kašnjenju ukoliko se radi o klijentu koji je pogođen negativnim efektima vanrednih okolnosti. Mjerama neće biti obuhvaćeni klijenti koji su imali finansijske probleme i prije izbijanja pandemije.
Kada su u pitanju zahtjevi pravnih lica, Banka će sa posebnom pažnjom pristupiti svakom pojedinačnom slučaju, a mjere podrške će se odnositi na:
Za podnošenje zahtjeva klijenti se mogu obratiti nadležnom bankaru zaduženom za vođenje poslovnog odnosa sa klijentom. Prethodno navedene mjere odnose se na sve poslovne subjekte koji su na bilo koji način pogođeni pandemijom COVID-19 odnosno ukoliko je:
Kliknite na naslov, da bi se odgovor prikazao
Prema odlukama Agencija pravo na posebne mjere mogu ostvariti klijenti koji su direktno ili indirektno pogođeni vanrednim okolnostima izazvanim virusnim oboljenjem „COVID-19“. To znači da je njihova kreditna sposobnost pogoršana, odnosno izvori za otplatu smanjeni čime je onemogućeno ili će biti onemogućeno izmirivanje obaveza prema Banci.
Kod fizičkih lica, Banka će odobravati mjere klijentima ukoliko su nastupile sljedeće okolnosti:
Od 17.12.2021. godine klijenti imaju pravo nastaviti aplicirati za mjere. Rok trajanje grace perioda i produženje roka dospijeća kratkoročnih kredita može biti maksimalno do 31.03.2022. godine. Pravo da apliciraju imaju svi klijent Banke bez obzira da li im je ranije odobrena neka od privremenih mjera predviđenih za ublažavanje negativnih posljedica pandemije COVID-19.
Zahtjev je moguće podnijeti putem:
Banka može pokrenuti posebne mjere samoinicijativno u okviru redovnog procesa praćenja potraživanja u kašnjenju ukoliko se radi se o klijentu koji je pogođen negativnim efektima vanrednih okolnosti.
Sa ciljem praćenja svojih klijenata u svim njihovim aktivnostima, nudimo usluge otvaranja specijalnih računa