Ako želite više informacija ili želite zakazati sastanak, molimo unesite Vaše kontakt podatke i mi ćemo kontaktirati Vas
Aplicirajte iz udobnosti Vašeg doma za kredit, kreditnu karticu ili prekoračenje po računu
Jednostavni alati za izračun mjesečne rate kredita ili prinosa po depozitu
Uspješnost u brojkama
Pregled korespondentnih banaka sa podacima
Osnovna pravila poslovanja i poslovnog odnosa
Prisutni u 9 zemalja u Centralnoj i Istočnoj Evropi
Saznajte zašto smo najdinamičnija banka
Upoznajte Upravu Banke
Kratke informacije o Banci
Postanite dio našeg tima
Mogućnosti zapošljavanja i obavljanja prakse
Pregled otvorenih radnih mjesta
Pregled otvorenih radnih mjesta u bankama Sberbank Europe
Generalni kontakti, samoinicijativna prijava i društvene mreže
Pregled vijesti
Fotografije najvažnih događaja
Udruženje banaka Bosne i Hercegovine je u intenzivnom kontaktu sa svim relevantnim institucijama u Bosni i Hercegovini, od kojih prikuplja podatke o privrednim granama i/ili pojedincima koji su pogođeni krizom, u namjeri da bankama članicama omogući koordinaciju neophodnih aktivnosti usljed novonastale situacije uzrokovane pandemijom COVID 19. Inicijalne mjere podrške koje će banke obezbijediti će trajati minimalno tokom perioda trajanja stanja nesreće, a dalje se mogu produžavati, ukoliko se vanredno stanje nastavi.
Za pravna lica na raspolaganju će biti različite mjere određene u skladu sa individualnim potrebama klijenata. Sve kompanije koje su direktno pogođene krizom, kao i one gdje je utjecaj krize manji ili će naknadno nastati, će imati mogućnost podnošenja zahtjeva za neku od mjera olakšica. Realizaciju mjera banke će obavljati direktnom komunikacijom nadležnih bankarskih službenika, zaduženih za vođenje poslovnog odnosa sa klijentom - pravnim licem.
Kada su u pitanju fizička lica, banke će obezbijediti privremeni moratorij ili drugu posebnu mjeru na kreditne plasmane svim pojedincima koji su pogođeni nastalom situacijom (klijenti kojima su smanjenja primanja, ugrožena stabilnost primanja, te samim tim i kapacitet otplate kreditnog zaduženja).
I za fizička i za pravna lica, mjere relaksacije će se odobravati po ubrzanoj proceduri i uz minimalnu dokumentaciju i učinit će se sve da maksimalno obezbijede mogućnost realizacije mjera i bez dolaska u banku.
Konkretne upute će biti dostupne na web stranicama banaka od 3. aprila, uključujući sve kanale komunikacije koji će se koristiti (telefon, mail , SMS, viber i sl), kako bi se povećao kapacitet i brzina obrade.
Banke neće naplaćivati dodatne troškove u periodu mjera, niti naknade za modifikacije postojećih kredita.
Banke u Bosni i Hercegovini će nastaviti aktivno pratiti situaciju, djelovati na najbolji mogući način u interesu svojih klijenata i pružiti im adekvatnu pomoć, kako bi zajednički premostili krizu izazvanu pandemijom COVID 19.
Sberbank BH d.d.
Odjel Marketing i komunikacije
Fra Anđela Zvizdovića 1
71 000 Sarajevo
Tel: +387 33 294 735 ili 954 735
komunikacije@sberbank.baSberbank BH d.d.
Odjel Marketing i komunikacije
Fra Anđela Zvizdovića 1
71 000 Sarajevo
Tel: +387 33 294 735 ili 954 735
komunikacije@sberbank.baTrebate pomoć?
O Sberbank
Karijera
Press centar
Sberbank BH d.d. Sarajevo, Fra Anđela Zvizdovića 1, 71000 Sarajevo
Razvoj: Omnitask